اخبار

طبابت در پوشش دارو گیاهی

طبابت در پوشش دارو گیاهی
دستگاه نگاتوسکوپ و 801 مورد پرونده بیمار شامل سونوگرافی و آزمایش از موارد مکشوفه در

 

بر اساس گزارشهای واصله مبنی بر  فعالیتهای درمانی غیر مجاز پزشکی در یک مرکز تحت عنوان دارو گیاهی تیم مشترک بازرسی در 16 دیماه 93 به مکان مورد نظر مراجعه کردند. در این محل که با نام و آرم داروگیاهی در حال فعالیت بود تعداد زیادی از بیماران حضور داشته و شخصی در حال انجام طبابت بود. فرد مذکور فاقد هرگونه مدرک تحصیلی در رشته های مرتبط پزشکی بوده و با سوء استفاده از عنوان طب سنتی و گیاهان دارویی ضمن بررسی تستهای آزمایشگاهی تخصصی ، سونوگرافی، رادیولوژی و ... اقدام به ساخت داروهای دست ساز در شرایط کاملا غیر بهداشتی نموده و برای بیماران مراجعه کننده دارو تجویز می کرده است.

نکته جالب اینکه علیرغم تابلوی مغازه در محل هیچگونه گیاه دارویی موجود نبوده و تنها مقادیر زیادی کرمهای دست ساز و محلولهای فاقد مشخصات و تعداد 2000 بطری خالی برای عرضه محلولهای دست ساز کشف گردید.  محل مورد نظر علارغم اینکه هیچ وجه شباهتی به دارو گیاهی نداشته و بیشتر شکل یک مطب را داشت فاقد هرگونه مجوز و یا پروانه بوده و مجوز دارو گیاهی فرد نیز فاقد اعتبار  می باشد.

دستگاه نگاتوسکوپ و 801 مورد پرونده بیمار شامل سونوگرافی و آزمایش از دیگر موارد مکشوفه تیم بازرسی از محل بود.   

از موارد قابل توجه تزیین محل با انواع تابلوهای تقدیر مراجعین بود که در مواردی حتی نامبرده را با عنوان دکتر خطاب نموده اند.

 

دارو گیاهی5

 
دارو گیاهی4
دارو گیاهی3
دارو گیاهی2
دارو گیاهی 1

 

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید