اخبار

پلمپ یک درمانگاه غیر مجاز طب سنتی در سنقر

پلمپ یک درمانگاه غیر مجاز طب سنتی در سنقر
یک درمانگاه غیر مجاز طب سنتی در شهرستان سنقر کشف و با دستور مراجع قضایی پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی  معاونت غذا ئ دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رییس واحد بازرسی ویژه و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این مرکز دارای اتاق هایی جدا برای انجام ویزیت، داروخانه سنتی، داروخانه داروهای ترکیبی،حجامت، زالودرمانی و تزریقات بود که با توجه به استقبال بالای مردم از آن اقدام به نوبت دهی می نمود و مبالغ بالایی از مردم دریافت می کرده است.

دکتر پوریا ترکمن اضافه کرد: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک مرکز بدون اخذ هیچ گونه مجوزی با اخذ دستور از مراجع قضایی و همراهی مامورین اماکن نسبت به پلمپ محل و تحویل متولیان آن به مراجع قضایی اقدام شد.

وی گفت: بررسی های بعدی نشان داد که متولی این درمانگاه غیرقانونی پیشتر نیز در شهرک ظفر کرمانشاه به این گونه فعالیت ها مبادرت داشته است.

رییس واحد بازرسی ویژه و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه ضمن اشاره به عواقب وخیم انجام اعمال و فعالیت های پزشکی توسط افراد غیر متخصص برای سلامت شهروندان از آنان خواست درصورت اطلاع از موارد مشابه و یا مشاهده هر گونه تخلف یا موارد مشکوک در زمینه های مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و ملزومات پزشکی و غیره از طریق سامانه پیامکی هوشمند به شماره 30008841 و مرکز تلفنی رسیدگی به شکایات به شماره 34278145 مراتب را گزارش دهند تا مانع سوءاستفاده منفعت طلبان از مردم شوند.

۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید