اخبار

از وجود برچسب اصالت و سلامت بر روی کالا مطمئن شوید

از وجود برچسب اصالت و سلامت بر روی کالا مطمئن شوید
معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد هنگام خرید کالاهای خوراکی دارویی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی به هلوگرام روی آن توجه کنید

دکتر قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: شهروندان عزیز ی که اقدام به خرید کالاهای خوراکی، دارویی، آشامیدنی ، آرایشی بهداشتی  و ملزومات پزشکی می کنند حتما از وجود برچسب اصالت و سلامت بر روی کالا مطمئن شوند.

وی گفت: برچسب مذکور باید دارای چند مشخصه باشد که از جمله آنها می توان به هلوگرام قابل خراش، شماره پیامک، و شماره تماس برای کسب اطلاعات در خصوص اصالت کالا اشاره نمود.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع افزود: موقع خرید باید توجه داشته باشید که هلوگرام نباید خراشیده شده باشد. همچنین در صورتی که شماره 16 رقمی زیر هلوگرام را از طریق شماره پیامک  یا شماره تماس روی هلوگرام استعلام کنید لازم است که در پاسخ به شما، نام کالا، تاریخ تولید و انقضاء کالا و شرکت وارد کننده آن اعلام شود. در صورتی که پاسخ با مشخصات محصول خریداری شده مطابقت نداشته باشد یا اینکه توضیح کامل در خصوص کالا ارائه نشود، مراتب را جهت بررسی و اقدام لازم  به شماره تلفن 34278145 و  یا شماره پیامک 30008841  معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام  کنید.

15

 

۱۵ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید