اخبار

تبلیغات ماهواره ای سرابی با پیامدهای ناگوار

تبلیغات ماهواره ای سرابی با پیامدهای ناگوار
مدیر امور دارو و مخدر معاونت غذا و دارو کرمانشاه: امروز در حیطه فروش و عرضه محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی از تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی استفاده می شود که بسیاری از مردم را به سمت خرید این کالاها سوق می دهد

دکتر امید عبدی با اشاره به مراجعه مکرر مردم به داروخانه ها برای خرید داروها یی که در ماهواره تبلیغ می شود گفت: معظل بزرگی که اخیرا شاهد آن هستیم فروش ماهواره ای و اینترنتی داروها و کالاهای بهداشتی است . تبلیغات گسترده این رسانه ها باعث شده تا مردم  هرچه بیشتر به خرید این کالاها راغب شوند. این کالاها هیچگونه مبنای علمی، قانونی و بهداشتی ندارند و سلامت جامعه را به شدت تهدید میکنند و عرضه کنندگان  این محصولات فقط برای کسب سود دست به تبلیغاتی وسیع و پر رنگ و لعاب می زنند. 

وی افزود: تعدادی از همشهریان نیز بر اثر استفاده از این داروها دچار عارضه های جدی شدند که شکایت آنها توسط واحدهای ذیربط رسیدگی و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی در ادامه گفت: طبق قانون و مقررات دارويی کشور تنها جایی که می تواند اقدام به عرضه و توزیع و نگهداری دارو کند داروخانه ها هستند و مردم نباید فریب این نوع تبلیغ ها را بخورند.

 

 

۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید