اخبار

جلسه توجیهی، آموزشی عطاری های کرمانشاه برگزار شد

جلسه توجیهی، آموزشی عطاری های کرمانشاه برگزار شد
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در روز سه شنبه سوم آذر ماه جلسه توجیهی، آموزشی عطاری های کرمانشاه را با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه صنف عطاری ها برگزار کرد.

رییس واحد بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو کرمانشاه در این جلسه ضمن تشکر از حضور عطاری ها در این نشست گفت: ما مشتاقیم که همچنان صنف عطاری ها با تمام توان به کار خود ادامه دهد.اما در چهارچوب قوانین و مقررات و با نگرش سلامت محور.

دکتر کیومرث رحیمی ادامه داد:  ما خارج از چهارچوب و قوانین و مقرراتی که از سوی دستگاه های قانونگذار و وزارت بهداشت تکلیف شده است نمی توانیم گامی برداریم. اگرمواردی را که وزارت بهداشت ممنوع کرده مشاهده کنیم سریعا برخورد خواهیم کرد.

دکتر رحیمی گفت: فروش هر نوع داروی گیاهی بصورت فراوری شده از جمله انواع قرص، کپسول، شربت و پماد در عطاری ها غیر مجاز است حتی اگر آن دارو کاملا گیاهی باشد.

در ادامه جلسه فرشاد رشیدی کارشناس اداره بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دستورالعمل ها و مقررات کلی مربوط به صنف عطاری ها را ارائه نمود و در پایان شرکت کنندگان سئوالات و نظرات خود را در خصوص چالش های موجود در بازار کار عطاری ها را مطرح کردند.

۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید