اخبار

پرسنل غذا و دارو سربازان خط مقدم مبارزه با کالاهای ضد سلامت هستند

پرسنل غذا و دارو سربازان خط مقدم مبارزه با کالاهای ضد سلامت هستند
نشست خبری معاون و مدیران غذا و دارو کرمانشاه با اصحاب رسانه در روز دوشنبه 19 بهمن ماه در سالن جلسات معاونت غذا و دارو با حضور بیش از بیست خبرنگار برگزار شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در  نشست خبری که صبح امروز نوزدهم بهمن ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شفاف سازی در روند کاری و نیز آگاهی بخشی به جامعه را مهم دانست و گفت: از آنجا که حیطه کاری این معاونت با سلامت مردم ارتباط تنگاتنگ دارد رویکردی ایجاد کرده ایم که تعامل بین این معاونت با رسانه ها بیش از پیش باشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه  در این نشست به آلودگی مواد غذایی و قاچاق کالاهای سلامت اشاره کرد و افزود: خطر تهدید کالای سلامت از تروریسم نیز خطرناک تر است .کالاهای قاچاق و تقلبی سالانه جان بسیاری از هموطنان ما را می گیردکه وجود این مخاطرات  استان ما را  که یک استان مرزی است بیشتر مورد تهدید قرار می دهد که خوشبختانه برای مبارزه با این امر تلاشی جدی از سوی دستگاه های مختلف صورت گرفته است  .

دکتر عبدی گفت :از آنجا که جلوگیری کامل از ورود قاچاق امکان پذیر نیست درنتیجه باید فرهنگ مردم را در مورد مصرف این کالاها اصلاح کنیم که ا میدواریم با همکاری رسانه ها این عزم و تلاش به نتایج مطلوبی برسد.

معاون غذا و داروی دانشگاه  با بیان این نکته که همکاران ما در معاونت غذا و دارو سربازان خط مقدم مبارزه با کالاهای ضد سلامت هستند اظهار داشت: زحمات زیادی در این مقوله توسط همکاران ما و دستگاه های ذی ربط کشیده می شود که انتظار داریم  برای رسیدن به هدفمان که بالا بردن سلامت مردم جامعه است  و به ثمر نشستن نتیجه این تلاش ها  شما خبرنگاران که ارکان اصلی درخصوص آگاهی بخشی به مردم و بالا بردن سواد سلامت آنها  محسوب می اطلاعات  شوید نقش پر رنگیری را در این زمینه ایفا کنید.


19

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید