اخبار

افتتاح واحد دارویی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب

افتتاح واحد دارویی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب
واحد دارویی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب در روز یکشنبه مورخ 25 بهمن ماه توسط معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد.

 

در این مراسم دکتر امید عبدی معاون غذا و دارو دانشگاه، دکتر مجید محمودی قائم مقام معاونت غذا و دارو و مدیر نظارت بر دارو و نیز

آقای دکتر حمیدرضا بیگرضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب و تنی چند از مسئولین این شبکه حضور داشتند.

گفتنی است در حال حاضر واحد دارویی این بیمارستان با استفاده از دستورالعمل نظام تحول سلامت به صورت سیستماتیک با فضا و تجهیزات کافی  ارائه خدمت می نماید بطوریکه یک داروخانه مخصوص بیماران سرپایی ،یک داروخانه مخصوص بیماران بستری و یک انبار دارویی مرکزی دارد در حالی که تا قبل از پیاده سازی نظام تحول سلامت به صورت کاملا" سنتی و در فضای محدود به یک داروخانه سرپایی فعالیت نموده است.

آقایان دکتر عبدی از مسئولین و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد خواست جهت ارتقاء بیشترو بهینه واحد دارویی شبکه اسلام آباد غرب در اسرع وقت پیشنهادات ، انتقادات و راهکارهای خود را به صورت مکتوب به معاونت غذا و داروی استان ارسال نمایند .

در پایان آقای دکتر عبدی اظهار نمودند که واحد دارویی بیمارستان اسلام آباد غرب به عنوان الگویی برای سایربیمارستان های استان معرفی خواهد شد.


25
25
25
25
25

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید