اخبار

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو مهمان اتوبوس دیابت

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو مهمان اتوبوس دیابت
باتلاش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کرمانشاه اتوبوس دیابت در محل همایش ملی ایمنی و سلامت مستقر شد و به غربالگری مراجعه کنندگان پرداخت.

دکتر رسول دیناروند از اتوبوس دیابت که در محل سالن همایش های صدا و سیما مستقر بود بازدید کرد، در این بازدید  ضمن انجام تست قند و فشار خون و BMI از وی دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی استان کرمانشاه گزارش مختصری از فعالیت های انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی و نیز اتوبوس دیابت به معاون وزیر ارائه کرد و گفت: بسیاری از مردم متاسفانه به دلایل مختلف به سلامت خود و انجام آزمایش اهمیت چندانی نمی دهند. ما با راه اندازی اتوبوس دیابت علاوه بر غربالگری مردم در خصوص دیابت و فشار خون کار آزمایش را برای مردم راحت کرده ایم و هر روز در بخشی از شهر کرمانشاه مسقر می شویم و به غربالگری می پردازیم.

دکتر امید عبدی نیز در این دیدار ضمن بیان این مطلب که راه اندازی غربالگری عمومی دیابت و فشار خون می تواند هزینه درمان بیماران غیر واگیر را در سراسر کشور کاهش دهد گفت: جهت توسعه این فرایند و یکپارچه سازی اقدامات انجام شده و الگو قراردادن آن در سراسر کشور و خدمات رسانی یه اقشار آسیب پذیر جامعه نیاز به  مساعدت از سوی دست اندرکاران و مسئولین داریم که امیدواریم با حمایت های دکتر دیناروند این امر محقق گردد.

دکتر دیناروند از ابتکار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص راه اندازی این اتوبوس و غربالگری عموم مردم اظهار رضایت کرد.

گفتنی است اتوبوس دیابت که مدتی است با تلاش  انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی راه اندازی شده است با تلاش و پیگیری های معاونت غذا و دارو در روز همایش ملی ایمنی و سلامت  به تست قند، فشار خون و BMI مراجعه کنندگان پرداخت که مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

6
6
6
6
6
6

 

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید