اخبار

کمیته بررسی اختلافات شرکت های پخش و داروخانه ها تشکیل شد

کمیته بررسی اختلافات شرکت های پخش و داروخانه ها تشکیل شد

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو کرمانشاه: مشکلاتی که در حیطه دارو پیش می آید عمدتا مسائلی است که با همفکری و تعامل حل شدنی است. از این رو برآن شدیم تا کمیته ای را تحت عنوان کمیته بررسی اختلافات شرکت های پخش و داروخانه ها در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تشکیل دهیم.

دکتر مجید محمودی در اولین جلسه کمیته بررسی اختلافات بین شرکت های پخش دارو و داروخانه ها که در روز دوشنبه مورخ بیست و نهم شهریورماه در معاونت غذا و دارو برگزار شد عنوان کرد: این کمیته با ابتکار حوزه مدیریت نظارت بر دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو کرمانشاه و برای اولین بار در سطح کشور برای بررسی مشکلات و اختلاف بین شرکت های توزیع دارو و داروخانه ها در سطح استان کرمانشاه تشکیل شد.

وی گفت: در این کمیته مدیریت و نمایندگان حوزه نظارت بر دارو و مواد مخدر، نمایندگان انجمن داروسازان و نمایندگانی از شرکت های توزیع و داروخانه ها حضور دارند.

دکتر محمودی تصریح کرد: ما امیدواریم بتوانیم با ایجاد تعامل بین دست اندرکاران حوزه دارو  گامی در راستای ارتقاء خدمات دارویی برداریم و یک الگو و راهکار مناسب برای سایر استان ها در این زمینه ایجاد کنیم.

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید