اخبار

اصلاح رفتار سازمانی؛ اولویت امر به معرف و نهی از منکر در ادارات است

اصلاح رفتار سازمانی؛ اولویت امر به معرف و نهی از منکر در ادارات است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: یکی از ارزشهایی که در مباحث امر به معروف و نهی از منکر قرار می گیرد که باید توجه ویژه ای به آن اعمال شود اصلاح رفتار سازمانی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی کرمانشاه: دکتر امید عبدی در جلسه شورای امر به معروف که در روز دوشنبه سیزدهم دی ماه در دفتر معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شدگفت: کارشناسان حوزه غذا و دارو همیشه در معرض تهدید و تطمیع قرار دارند که با ایمان به خداوند می توانند از این تهدیدات سر بلند بیرون آیند. ایمان به خدا و انسانیت می تواند از بروز فساد در دستگاه اداری جلوگیری کند .

وی کارشناسان حوزه سلامت را به صبر و تحمل در محیط کار دعوت کرد و افزود: خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت نعمتی است که خداوند دراختیار ما قرار داده است که با اخلاق صحیح و رفتار درست با ارباب رجوع باید شکر این نعمت را بجا آوریم.

دکتر امیدعبدی خاطر نشان کرد: متأسفانه رویکردی در جوامع مختلف ایجاد شده که ارزشهای انسانی و دینی را روزبه روز کم رنگ تر از پیش می کنند. این وظیفه ماست که با پیروی از راه شهدا ء ارزشهای دینی را زنده نگه داریم.

۱۴ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید