اخبار

توقیف یک واحد تولیدی غیرمجاز رنگ تاتو با برند خارجی

توقیف یک واحد تولیدی غیرمجاز رنگ تاتو با برند خارجی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: یک مرکزپخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی که به صورت غیرمجاز اقدام به تولید و بسته بندی انواع رنگهای تاتو می کرد توسط کارشناسان این اداره توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی کرمانشاه: دکتر امید عبدی گفت: در روز دوشنبه سیزدهم دی ماه، کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه مامورین پلیس110 و تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یکی از مراکز پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی را مورد بازدید قرار دادند.

وی ابراز کرد: در طبقه فوقانی این دفتر به صورت کاملا غیرمجاز رنگهای تاتو دست ساز را در شیشه هایی پر کرده و آن را با لیبل و جعبه تقلبی بسته بندی و به بازار عرضه می کردند.

او گفت: در این بازدید که به دستور مقام محترم قضایی و هماهنگی با شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق صورت گرفت 9 کارتن لیبل و جعبه بسته بندی تقلبی با برندRobeco ساخت تایلند، 559 رنگ تاتو بزرگ دست ساز و فاقد مشخصات، 339 رنگ تاتو کوچک دست ساز بدون مشخصات و مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف و توقیف شد.

دکتر امید عبدی با بیان این مطلب که مواد اولیه مورد استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی دست سازممکن است بسیار خطرناک باشد گفت: متاسفانه مردم بدون آگاهی اینگونه محصولات را خریداری و مصرف می کنند و نمیدانند چه تبعات سنگینی را ممکن است متحمل شوند.

وی از مردم خواست که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و نیز سیب سلامت و شناسه رهگیری آن توجه کنند.

۱۴ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید