اخبار

روند طرح خرید نیمه متمرکز دارو در حال صعود است

روند طرح خرید نیمه متمرکز دارو در حال صعود است

مدیر آزمایشگاه کنترل غذا ودارو و قائم مقام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: روند طرح خرید نیمه متمرکز دارو در کرمانشاه یک روند صعودی دارد و نسبت به زمان آغاز طرح دارو و ملزومات بیشتری را تحت پوشش قرار داده است.

دکتر مجید محمودی در جلسه مشترک معاون و مدیران غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با معاونین غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی نیشابور که در روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه در دفتر معاون غذا وداروی کرمانشاه برگزار شد گفت: اکنون در ابتدای اجرای این طرح 32 قلم دارو تحت پوشش خرید نیمه متمرکز قرار گرفت که این اقلام به بیش از 230 قلم رسیده است.

وی با اشاره به سختی مسیر اجرای این طرح گفت: تحقیقات میدانی برای شروع این کار بسیار مهم است. این معاونت ابتدا با تحقیقاتی که در بیمارستانها و مراکز درمانی صورت گرفت اقلام پرمصرف واستراتژیک را شناسایی کرد و پس از جمع آوری اطلاعات لازم تصمیم گرفته شد چه اقلامی در ابتدا وارد مرحله خرید نیمه متمرکز شوند.

دکتر محمودی گفت: این طرح برای دارو یک روال بسیار سخت و پیچیده ای است چراکه در زمینه دارو کیفیت دارو و زمان تحویل آن بسیار مهم می باشد.


15

۱۵ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید