اخبار

نشست مشترک معاونت بهداشتی با دانشجویان انجمن علمی – آموزشی ابن سینا

نشست مشترک معاونت بهداشتی با دانشجویان انجمن علمی – آموزشی  ابن سینا

دکتر ابراهیم شکیبا معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن قدردانی از حضور دانشجویان انجمن علمی آموزشی ابن سینا گفتند همکاری با دانشجویان در راستای اهداف سلامت جامعه خصوصا سلامت دانش آموزان توفیق بزرگی است که از سال 96 و با اجرای موفق طرح آموزش بهداشت در مدارس نصیب ما گردید و این مسئله برای نظام سلامت ارزشمند است چرا که علم در کنار تجربه به دست می آید و از طرفی در بحث علمی می توانند نقاط ضعف سیستم سلامت را تدبیر کنند.

وی افزود بسیار خرسندیم که دانشجویانی با این انگیزه پای کار هستند و نشان می دهد افرادی هستند که می خواهند از علم خود بر زندگی مردم اثربخش باشند.

زهرا پرویزی مسئول کمیته سلامت انجمن نیز با بیان اهداف انجمن آمادگی خود را در زمینه اعتلای سلامت مردم با معاونت بهداشتی اعلام کردند.

در ادامه نیز آقای مهندس احسان خواه رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان ضمن استقبال از این مشارکت به بیان نحوه همکاری دانشجویان با آموزش و پرورش پرداختند.

سپس خانم صادقی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس تشریح کردند که استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان در امر آموزش دانش آموزان  بسیار اهمیت داشته و در دستور کار معاونت بهداشتی با همکاری آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دانشجویی قرار دارد.

در پایان نیز مهندس کماسی کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر نیز درخصوص اولویتهای آموزشی در دانش آموزان بیانات خود را ابراز کردند

۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید