اخبار

زوجهای جوان از ابتدای زندگی در پی یک برنامه غذایی سالم باشند

زوجهای جوان از ابتدای زندگی در پی یک برنامه غذایی سالم باشند
همایش توجیهی چراغ راهنمای رنگی تغذیه ای در روز چهارشنبه 5 خرداد برای زوجهای جوان شهرستان دالاهو از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.

لاله مظفری کارشناس آموزش مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع زوجهای جوان گفت: شما باید برای یک عمر زندگی خود از هم اکنون برنامه ای صحیح برای فرهنگ غذایی خوددر نظر بگیرید چراکه فرزندان شما هم از شما این عادات خوب را یاد می گیرند.

مهندس لاله مظفری با اشاره به تقلب هایی که در مواد خوراکی صورت می گیرد گفت: متاسفانه برخی از مواد خوراکی که در بهترین فروشگاه های سطح شهر به فروش می رسد با پیگیری های کارشناسان این معاونت متوجه شده ایم که در پارکینگ یک منزل با بدترین شرایط تولید و بسته بندی شده است.

وی خطاب به زوج های جوان گفت: شما باید از هم اکنون مصرف قند، نمک و چربی را در برنامه غذایی خود کاهش دهید تا این به صورت یک عادت غذایی خوب در زندگی شما و فرزندانتان معمول شود.

مهندس لاله مظفری در خصوص فواید استفاده از چزاغ راهنمای رنگی تغذیه ای برای شرکت کنندگان توضیح داد. وی همچنین در خصوص انواع چربی ها و مواد قندی و نمک توضیحات لازم را برای آنها شرح داد.

۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید