اخبار

تحویل جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی کشور

تحویل جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی کشور
⚡️جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی کشور امروز وارد کرمانشاه شد. 
💠 دکتر شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:🔻🔻
♦️ طی قراردادی که با شرکت فناوری آزمایشگاهی نمایندگی محصولات کمپانی زیمنس در ایران مبنی بر خریداری و تحویل یک دستگاه MRI سه تسلا به ارزش ارزی تقریبی ۲/۵ میلیون یورو به همراه یک دستگاه آنژیوگرافی بای پلین به ارزش تقریبی ۱/۷ میلیون یورو جهت نصب در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) به عنوان یکی از منحصر به فردترین مراکز تشخیص سکته کشور منعقد شده بود ؛ دستگاه آنژیوگرافی حدود دو ماه پیش و امروز نیز دستگاه MRI سه تسلا وارد کرمانشاه و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.
♦️ همچنین جهت تجهیز این بخش مهم، قرارداد یک دستگاه  سی تی اسکن ۲۵۶ اسلایس (سی تی آنژیو) منعقد گردیده و در آینده نزدیک تحویل بیمارستان خواهد شد.
♦️ دستگاه MRI مدل SKYRA زیمنس ؛ پیشرفته ترین دستگاه کشور درنوع خود بوده و علاوه بر ارائه خدمات تخصصی رایج دستگاه های MRI، خدمات منحصر به فردی را در حوزه های ارتوپدی و نورو به ما ارائه خواهد نمود که از آن جمله می توان به ارتقاء فوق العاده تصاویر در حوزه ارتوپدی  و در حوزه نورو fmri ، اسپکتروسکوپی و ... اشاره داشت که از جمله توانمندی های متمایز کننده این دستگاه نسبت به مدل های دیگر است.
♦️ یکی از کاربردهای تخصصی دستگاه مذکور استفاده از آپشن ها و امکانات تخصصی آن در حوزه تحقیقات می باشد ، به نحوی که از این دستگاه به عنوان مرز مشترک بین کارهای تحقیقاتی و کلینیکال یاد می کنند.
♦️ این دستگاه علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر بفرد ، دارای تمامی پکیج های روتین تصویربرداری از قبیل مغز و ستون فقرات ، مفاصل ، توراکس، قلبی ، اطفال ، ماموگرافی ، آنکولوژی بوده و دارای قابلیت های ویژه ایی از جمله  قطر تونل ۷۰ سانتی متری ، تحمل وزن بالا تا ۲۵۰ کیلوگرم ، ارسال و دریافت تصاویر بدون سیم ، امکان ترکیب کویل های سطحی برای بدست آوردن FOW بالاتر و مسیر کامل دیجیتال در ارسال و دریافت سیگنال و... از جمله مزیت های این دستگاه است.

https://t.me/HealthPressMedia/173
۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید