اخبار

برگزاری کمیسیون ماده 20 با صدور 14 رأی

برگزاری کمیسیون ماده 20 با صدور 14 رأی

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو : کمیسیون ماده 20 معاونت غذا و دارو با صدور 14 رأی به کار خود پایان داد.

دکتر حسین رضاپور با اعلام این خبر گفت:  در جلسه کمیسیون ماده 20 که در روز سه شنبه 25 تیر ماده در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور رئیس دانشگاه معاون غذا و دارو و دیگر اعضاء کمیسیون برگزارشد با صدور 14 رأی به کار خود پایان داد.

وی عنوان کرد: سه مورد موافقت با ابطال و تأسیس همزمان داروخانه، یک مورد اعتراض به رأی که در صورت ارائه تعهدنامه محضری صلاحیت مسئول فنی متعاقباً‌تایید خواهد شد، موافقت با چهار مورد تایید صلاحیت مسئول فنی، موافقت با یک مورد معرفی جانشین مسئول فنی به مدت یکسال، یک مورد ابطال داروخانه، دو مورد عدم موافقت با تجدید نظر در مورد کسر امتیاز ارزشیابی سالیانه شرکت از آراء صادره کمیسیون می باشند.

دکتر رضاپور در ادامه افزود: همچنین در موارد بررسی تخلف داروخانه ها دو مورد پرونده بررسی شد که اعضای کمیسیون برای یک مورد معرفی به کمیسیون ماده 11 و لغو صلاحیت مسئول فنی به مدت یک ماه و برای مورد دیگر معرفی به کمیسیون ماده 11 و لغو صلاحیت مسئول فنی به مدت دو ماه رأی صادر کردند.

۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید