اخبار

هشتمین کمیته قرارگاه دارو و تجهیزات دانشگاه برگزار شد

هشتمین کمیته قرارگاه دارو و تجهیزات دانشگاه برگزار شد

هشتمین کمیته قرارگاه دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونان غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیرکل بیمه سلامت استان در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه در این جلسه که در روز سه شنبه سوم دی ماه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد گفت: متاسفانه عدم پرداخت به موقع بدهی بیمه ها موجب به تعویق افتادن مطالبات پزشکان و کارکنان دانشگاه شده است.

 وی افزود:با توجه به نقش تأثیر‌گذار درآمدهای اختصاصی در روند فعالیت بیمارستان‌ها، تولیدو ارائه خدمت به بیماران و جلب رضایت آنان باید بدهی‌های بیمه‌ها به این دانشگاه به موقع پرداخت شود تا بتوانیم خدمات را به نحو مطلوب به مردم و بیماران ارائه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: تأخیر در پرداخت‌ها توسط بیمه‌ها ، دانشگاه را با مشکلات فراوانی مواجه می سازد و میزان ارائه خدمات به مردم استان بویژه در بیمارستانها را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

دکتر مرادی عنوان کرد: امیدواریم شرکت های بیمه با پرداخت به موقع بدهی های خود باعث برطرف شدن مشکلات ایجاد شده در این زمینه شوند .

گفتنی است بحث و بررسی پیرامون کسورات بیمه ای و تعیین تکلیف تعدادی از کالاهای پرمصرف در بیمارستانها و عدم مشمولیت این اقلام در زمره تجهیزات پزشکی موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید