اخبار

جلسه بررسی وضعیت درآمدهای دارو و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی برگزار شد

جلسه بررسی وضعیت درآمدهای دارو و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی برگزار شد

مسئول داروسازی بیمارستانی معاونت غذا ودارو کرمانشاه از برگزاری جلسه بررسی وضعیت درآمدهای دارو و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی کرمانشاه خبر داد.

دکتر وریا رحیمی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه  که در روز دوشنبه هفتم بهمن ماه و با حضور مسئولین درآمد مراکز درمانی برگزار شد بر ضرورت اجرای دستور العمل ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص تفکیک درآمدهای دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی در مراکز درمانی به طور کامل و ارسال اطلاعات به بیمه ها تأکید شد.

وی افزود: رعایت بندهای نامه وزیر محترم خصوصاٌ در پرونده های گلوبال که می بایست در صورتحساب ارسال به بیمه ها، درآمد دارو و تجهیزات به طور دقیق درج شود ضروری است.

دکتر رحیمی خاطر نشان ساخت: بروز رسانی  اطلاعات پایه و قیمت ها در سیستم HIS مراکز و تهیه گزارشات لازم در جهت شفاف سازی درآمدهای دارو و تجهیزات پزشکی لازم و ضروری است .

 وی افزود : در این جلسه مقرر شد هرگونه درآمد بابت فروش دارو و تجهیزات پزشکی از قبیل بیمه ها، نقدی، بیمه بانکها و شرکت نفت و سایر موارد به طور کامل و صحیح گزارش شده و بازگشت درآمدها پیگیری گردد و صرفاً ‌این درآمد در جهت خرید و مخارج مربوط به دارو و ملزومات پزشکی استفاده شود.

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید