معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه درنظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید وارنیش سدیم فلوراید جهت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی
کرمانشاه با شماره ثبت 2098030243000051 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی
دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه
پیشنهاد مناقصه گران وبازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی
دولت(ستادایران) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد ولازم است مناقصه
گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای
الکترونیکی را جهت شرکت درمناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه درسامانه روز سه
شنبه ساعت 19 تاریخ 6/12/98 می باشد.
1) مهلت زمانی
دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت 19 روز شنبه تاریخ 10/12/98
می باشد.
2) مهلت زمانی
ارائه پیشنهاد :تا ساعت 15 روز یکشنبه تاریخ 25/12/98 می باشد.
3) زمان بازگشایی
پاکتها: ساعت10 صبح روزدوشنبه تاریخ 26/12/98 می باشد.
4) اطلاعات
تماس با دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت
اطلاعات بیشتر درخصوص اسناد مناقصه : امور عمومی معاونت غذا و دارو- تلفن تماس
08337106222
5) سپرده شرکت
درمناقصه000/000/300ریال(سیصد میلیون ریال) بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی بدون قید
وشرط ویا واریز نقدی وجه مذکور به حساب شماره 0104173702007 بانک صادرات شعبه مدرس
( کرمانشاه ) بنام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه می باشد.
6) محل تحویل
پاکت( الف )کرمانشاه،بلوار پرستار،روبروی دانشکده داروسازی،معاونت غذا و دارو،طبقه
اول،واحد حراست می باشد.
7) محل بازگشایی
پیشنهادات واصله درمحل کرمانشاه،بلوار پرستار،روبروی دانشکده داروسازی، معاونت غذا
و دارو ،طبقه اول ،دفتر معاونت غذا و دارو می باشد.
روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات
بهداشتی درمانی کرمانشاه