اخبار

پرداخت 70 میلیارد ریال بابت تامین اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا توسط واحد مالی معاونت غذا و دارو

پرداخت 70 میلیارد ریال بابت تامین اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا توسط واحد مالی معاونت غذا و دارو

رییس واحد مالی معاونت غذا و دارو : بالغ بر هفتاد میلیارد ریال از آغاز شیوع کرونا تا پایان فروردین ماه 99 توسط معاونت غذا و دارو هزینه شده است.

مهندس لیلا بی نجن گفت: این مبلغ بابت خرید محلول ضد عفونی کننده، ماسک و سایر تجهیزات مورد نیاز جهت جلوگیری از شیوع کرونا برای مراکز درمانی سطح استان از طریق امور مالی هزینه شده است.

وی افزود: باتوجه به شیوع بیماری و و ضرورت تامین اقلام مورد نیاز کادر درمانی ، واحد امور مالی در طول ایام تعطیلات نوروز  نسبت به پرداخت اسناد خریداری شده مورد نیاز مراکز از شرکت ها حضور مستمر داشته است.

رییس واحد مالی معاونت غذا دارو عنوان کرد: باتوجه به تخصیص بیش از 500 میلیارد ریال اوراق خزانه اسلامی جهت تسویه بدهی شرکتهای دارویی و تجهیزات پزشکی در اسفند ماه سال 98 ، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و عدم مراجعه نمایندگان شرکتها از استانهای مختلف کشور جهت انجام امورات دریافت اوراق ها تدابیری اندیشیده شد و طبق برنامه ریزی انجام شده طی هماهنگی مدیریت و پرسنل امور مالی با نمایندگان شرکتها از طریق تماس تلفنی به بررسی اسناد و فاکتورها پرداخته شده  و پس از تایید اسناد مربوطه ،  گواهی اوراق به شرکتها ارسال گردید. 

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید