اخبار

تقدیر از اعضای کمیته فنی و صدور پروانه دانشگاه

تقدیر از اعضای کمیته فنی و صدور پروانه دانشگاه

از اعضای کمیته فنی و صدور پروانه های بهداشتی مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تقدیر شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: در جلسه کمیته فنی و صدور پروانه بهداشتی این مدیریت که در روز دوشنبه  22  اردیبهشت ماه و در دفتر مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو برگزار شد، از مهندس فرهاد مرزی نماینده خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه، پروفسور احسان صادقی عضو هیات علمی دانشگا و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی و مهندس بابک سهرابی رییس انجمن مسئولین فنی صنایع غذایی به عنوان اعضای کمیته فنی و صدور پروانه  دانشگاه به خاطر تلاش در جهت ارتقاء سلامت جامعه و حضور مستمر در جلسات این کمیته در سال 98 قدردانی شد.

دکتر شهریار مستوفی افزود: در این جلسه همچنین به 10 پرونده ازجمله درخواست مجوز تاسیس، درخواست صدور پروانه مسئول فنی و نیز تخلفات واحدهای تولیدی رسیدگی شد.

گفتنی است کمیته فنی و صدور پروانه های بهداشتی مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه به طور مستمر و به صورت دو هفته یکبار برگزار می شود.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید