اخبار

۱۰هزار دُز واکسن آنفلوآنزا برای مرحله اول توزیع وارد استان کرمانشاه شده است

۱۰هزار دُز واکسن آنفلوآنزا برای مرحله اول توزیع وارد استان کرمانشاه شده است

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_دکتر قباد محمدی اظهار کرد:از ۲۵۰هزار دُز سهمیه واکسن آنفلوآنزای استان کرمانشاه حدود ۱۰ هزار عدد برای توزیع در مرحله اول وارد استان کرمانشاه شد/ورود واکسن آنفلوآنزا به استان طی چند مرحله و تا زمان تکمیل سهمیه ادامه پیدا می کند/معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر مشغول بررسی و اولویت بندی اولین گروه گیرنده واکسن آنفلوآنزا هستیم/وی افزود:زمان توزیع واکسن در ده روز آینده و اوایل پاییز است/دکتر قباد محمدی گفت: تاریخ مصرف واکسن آنفلوآنزا حدود یک سال است و از سال پیش نیز هیچ واکسنی باقی نمانده است. وی تاکید کرد:واکسن هایی که دارای تاریخ سال قبل هستند قابل استفاده نیستند/دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از وزارت بهداشت درخواست کرده است که امکان توزیع واکسن در تمامی داروخانه های استان فراهم گردد و در صورت موافقت این اتفاق خواهد افتاد در غیر اینصورت واکسن آنفلوآنزا در اختیار داروخانه های منتخب قرار می گیرد

حدود ۱۰هزار دُز واکسن آنفلوآنزا برای مرحله اول توزیع وارد استان کرمانشاه شده است

سهمیه جمعیت ۲میلیونی استان کرمانشاه از واکسن آنفلوآنزا ۲۵۰هزار عدد
کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_دکتر قباد محمدی اظهار کرد:از
۲۵۰هزار دُز سهمیه واکسن آنفلوآنزای استان کرمانشاه حدود ۱۰ هزار عدد برای توزیع در مرحله اول وارد استان کرمانشاه شد. ورود واکسن آنفلوآنزا به استان مرحله به مرحله تا زمان تکمیل سهمیه ادامه پیدا می کند.
وی افزود:اولویت دریافت واکسن با افراد دارای بیماری های زمینه ای، پیوندی، مادران باردار و سالمندان است.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر مشغول بررسی و اولویت بندی اولین گروه گیرنده واکسن آنفلوآنزا هستیم.
وی افزود:زمان توزیع واکسن در ده روز آینده و اوایل پاییز است.
دکتر قباد محمدی گفت: تاریخ مصرف واکسن آنفلوآنزا حدود یک سال است و از سال پیش نیز هیچ واکسنی باقی نمانده است. وی تاکید کرد:واکسن هایی که دارای تاریخ سال قبل هستند قابل استفاده نیستند.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه برنامه وزارت بهداشت برای توزیع واکسن در داروخانه های محدود و معین است گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از وزارت بهداشت درخواست کرده است که امکان توزیع واکسن در تمامی داروخانه های استان فراهم گردد و در صورت موافقت این اتفاق خواهد افتاد در غیر اینصورت واکسن آنفلوآنزا در اختیار داروخانه های منتخب قرار می گیرد، ضمن اینکه اسامی و آدرس داروخانه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع شهروندان می رسد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:تعدادی از واکسن های آنفولانزا به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد، این واكسن ها برای زنان باردار، افراد با بیماری های مشخص و پیوندی و کادر درمان است.

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید