اخبار

خرید یک دستگاه اکسیژن ساز جدید برای شهرستان جوانرود

خرید یک دستگاه اکسیژن ساز جدید برای شهرستان جوانرود

معاون غذا و دارو دانشگاه از خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ششصد لیتری  جدید برای بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود خبر داد.

دکتر قباد محمدی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری نماینده محترم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، قرارداد ساخت و نصب یک دستگاه اکسیژن ‌ساز ششصد لیتری به مبلغ دو میلیارد تومان تنظیم شده و به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: امروز کارهای خرید این اکسیژن ساز که دستگاهی بسیار باکیفیت است انجام شد و ظرف مدت دو هفته کار ساخت آن نیز به پایان می رسد  و  پس از آن به جوانرود  منتقل شده و به دستگاه اکسیژن ‌ساز قبلی نصب خواهد شد. و با این دستگاه مشکل کمبود اکسیژن در بیمارستان این شهرستان برطرف می‌گردد.

معاون غذا و دارو دانشگاه با اشاره به روند صعودی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ‌های استان افزود: از ابتدای شیوع کرونا اینکه تا کنون دانشگاه بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای خرید بابت تهیه دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن هزینه کرده و ظرفیت اکسیژن رسانی را به دو برابر افزایش داده است اما باز به دلیل ازدیاد بی سابقه تعداد بیماران بستری با کمبود اکسیژن در سطح بیمارستان ‌های استان مواجه هستیم که یکی از آنها بیمارستان ‌جوانرود است.

دکتر محمدی تاکید کرد: با توجه به مدت زمان لازم تا آماده شدن و نصب این دستگاه اکسیژن ساز، تعداد بیشتری کپسول اکسیژن در اختیار این بیمارستان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از پیگیری های دکتر لهونی نماینده محترم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و افزود: از مردم عزیز تقاضا دارم با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی باری را از دوش کادر درمان و بیمارستانهای استان بردارند.

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید