اخبار

آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اولویت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اولویت مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : در بحث قاچاق و تقلب کالاهای سلامت محور در استان با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

دکتر قباد محمدی در جلسه بررسی راهکارهای انعقاد تفاهم نامه همکاری در خصوص فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عمومی در امر مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور که در روز دوشنبه هشتم دی ماه با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: باتوجه به صدمات جبران ناپذیری که کالاهای سلامت محور قاچاق بر مصرف کنندگان می زند ما به طور جدی به دنبال تغییر نگرش مردم نسبت به این کالاها و فرهنگ سازی در این زمینه هستیم.

وی عنوان کرد: قطعاً بازرسی ها و برخوردهای قانونی هم مسیر خودش را دنبال خواهد کرد.

دکتر محمدی تصریح کرد: متأسفانه روزانه با موارد بسیار متعددی از عزیزانی مواجه می شویم که آسیب های جبران ناپذیری از مصرف این مواد متحمل شده اند.

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز درادامه افزود: متأسفانه سهم قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی دو برابر واردات رسمی آن در کشور است.

وی عنوان کرد: پیشنهاد ما در مرحله اول فرهنگ سازی و آموزش است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تمام توان خود را برای همکاری با معاونت غذا و دارو در راستای این امر مهم به کار می بندد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین معاونت غذا و دارو و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای همکاری دو جانبه درخصوص فرهنگ سازی و آموزش عمومی  مردم در راستای جلوگیری از مصرف کالاهای سلامت محور قاچاق و تقلبی تنظیم و منعقد گردد.

۸ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید