اخبار

شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب کرمانشاه توزیع شد

شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌های منتخب کرمانشاه خبر داد و گفت: با توزیع این شیرخشک‌ها، کمبود این ماده غذایی نوزادان طی چند روز آینده برطرف می‌شود.

دکتر «قباد محمدی» روز شنبه به ایرنا افزود: محموله‌ای از شیرخشک‌های رژیمی قرار بود هفته گذشته وارد استان شود اما متاسفانه این محموله یک هفته با تاخیر به دست ما رسید و این باعث کمبود شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه‌ها شد.

وی اظهار داشت: توزیع شیرخشک‌های رژیمی از روز گذشته در داروخانه‌های منتخب استان آغاز شده و به شرکت‌های پخش دستور داده شده این ماده غذایی نوزادان را در اسرع وقت در داروخانه‌ها بخصوص داروخانه‌های شبانه روزی توزیع کنند تا این کمبود طی دو سه روز آینده در سطح بازار برطرف شود.

وی به مردم توصیه کرد از خرید شیرخشک‌ های رژیمی در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع داروخانه‌ها به جد خودداری کنند، زیرا علاوه بر تهدید سلامتی نوزادان به علت تقلبی بودن بسیاری از این محصولات، با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

وی اضافه کرد: اکنون ۳۱۴ داروخانه فعال شامل ۵۳ داروخانه شبانه‌روزی و ۲۶۱ داروخانه روزانه و نیمه وقت در استان وجود دارد و مجوز راه‌اندازی ۱۳ داروخانه جدید در استان نیز صادر شده است.  

۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید