اخبار

بسیاری از اساتید و چهره های برجسته علمی کشور را زنان تشکیل می دهند

بسیاری از اساتید و چهره های برجسته علمی کشور را زنان تشکیل می دهند

 معاونت غذا و دارو دانشگاه در مراسم تجلیل از مقام زن: به حق روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)به نام روز زن و مادر نامگذاری شده است.

دکتر قباد محمدی در مراسمی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن با حضور حجت الاسلام و المسلمین صیاد عبدی و جمعی از پرسنل خانم معاونت در روز چهارشنبه 15بهمن در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ترفیع جایگاه اجتماعی زنان در کشور است همچنین نام مبارک حضرت زهرا (س) موجب خیر و برکت در کشور عزیزمان شده است.

معاون غذا و دارو تصریح کرد: بسیاری از اساتید و چهره های علمی و برجسته کشور را خانم ها تشکیل می دهند و این نشان دهنده ارزش بالای آن ها در دین اسلام و فرهنگ بالای کشورما است.

وی در پایان حضور حجت الاسلام صیاد عبدی امام جماعت معاونت غذا و دارو را باعث افزایش فضای معنوی در معاونت غذا و دارو دانست و افزود: امید است با همکاری ایشان و دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی بتوانیم گامهای مهمی را در اعتلای فرهنگ نماز و فرهنگ اداری برداریم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صیاد عبدی امام جماعت معاونت غذا و دارو ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر افزود: از دامن زن، مرد به معراج می رود. جامعه ما توسط تربیت مادران شکل می گیرد. دلسوزترین شخص هر خانواده مادر است که با همه تلخکامی های زندگی کنار می آید و موجب دلگرمی خانواده می شود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص)  در خصوص حضرت زهرا (س) می فرمایند؛ ایشان ام ابیها ( مادر پدر) هستند و کسی که ام المومنین باشد به تبع آن ام ابیها نیز خواهد بود.

در ادامه برنامه از برگزیدگان دو مسابقه سبک زندگی فاطمی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و مسابقه تجدید میثاق با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود تقدیر شد.

همچنین پس از این مراسم دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو، دکتر مجید محمودی قائم مقام معاونت، حجت الاسلام والمسلمین صیاد عبدی امام جماعت معاونت غذا و دارو و مهندس محسن شمسی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی معاونت با اهداء شاخه گل از پرسنل خانم شاغل در معاونت غذا و دارو قدردانی کردند.

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید