اخبار

تمام داروخانه های "شبانه روزی" کرمانشاه در تعطیلات نوروز فعالند + لیست داروخانه‌ها

تمام داروخانه های "شبانه روزی" کرمانشاه در تعطیلات نوروز فعالند + لیست داروخانه‌ها

ایسنا/کرمانشاه مدیر نظارت بر دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت تمام داروخانه های شبانه روزی استان در تعطیلات نوروز خبر داد.

دکتر مهدی مجرب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وجود 320 داروخانه در سطح استان گفت: از این تعداد 38 داروخانه بصورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت داروخانه های شبانه روزی در تمام ایام تعطیلات نوروز، گفت: داروخانه های روزانه هم در این ایام در روزهای کاری و غیرتعطیل فعالیت خواهند داشت و تنها در تعطیلات رسمی تعطیل خواهند بود.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 25 داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان کرمانشاه و 13 داروخانه دیگر در سطح یازده شهرستان دیگر استان فعال هستند که در ایام نوروز خدمات رسانی خواهند داشت.

مجرب گفت: دو شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی تنها شهرستان هایی هستند که داروخانه شبانه روزی ندارند، بنابراین در تعطیلات نوروزی با هماهنگی های صورت گرفته داروخانه های روزانه بصورت شیفت بندی در تمام تعطیلات نوروز خدمات رسانی خواهند داشت.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: همچنین در سایر شهرستان ها در صورت نیاز با صلاحدید رییس مرکز بهداشت شهرستان، داروخانه های روزانه برای خدمات رسانی بهتر در تعطیلات رسمی نوروز هم شیفت بندی خواهند شد.

مجرب یادآور شد: با فعالیت داروخانه های شبانه روزی و شیفت بندی داروخانه های روزانه در صورت نیاز هیچ مشکلی برای تامین داروی بیماران در تعطیلات نوروزی ایجاد نخواهد داشت.

۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید