اخبار

نقش خیرین در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

نقش خیرین در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : از همان روزهای اول شیوع کرونا با کمبودهای جدی در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز داشتیم که خیرین پا به میدان گذاشتند و بخشی از مشکلات را حل کردند.

دکتر قباد محمدی در جلسه اهداء اقلام پزشکی توسط بانک مهر ایران که در روز دوشنبه 13 اردیبهشت در معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: خوشبختانه با به میدان آمدن خیرین در بحران مقابله با کرونا بسیاری از مشکلات رفع شد.

وی افزود: در سال گذشته یکصد تخت ICU  ، 20دستگاه اکسیژن ساز و تعداد قابل توجهی دستگاه ونتیلاتور ، پالسی اکسی متر، ماسک و محلول های ضد عفونی کننده تأمین و در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی استان قرار گرفت که بخش قابل توجهی از آن توسط خیرین تأمین شد.

 دکتر محمدی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدیریت خوبی برای تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز داشته  است گفت: با این وجود همچنان شاهد کمک های خیرین هستیم. امروز هم بانک مهر ایران با نیت خیر، 23 دستگاه کپسول اکسیژن، 24 دستگاه ضدعفونی کنندهUV  ، 146دستگاه پالس اکسی متر و 146 دستگاه تب سنج  جهت کمک اهداء نموده است که از مدیران محترم این بانک تشکر و قدردانی می کنم. 

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید