اخبار

کلمه بسیج نشان دهنده خدمت گذاری به مردم است

کلمه بسیج نشان دهنده خدمت گذاری به مردم است

 رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه: کلمه بسیج نشان دهنده خدمت گذاری به مردم است. هر کسی در هر جایگاهی به مردم خدمتی برساند از نظر ما و از نظر همگان بسیجی است.

دکتر رضا منصوری در جلسه ای که در روز دوشنبه 31 خرداد به مناسبت شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید در معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: تفکر بسیجی موجب بروز اتفاقی فراتر از تصور دنیا شد و حماسه ای دیگر در انتخابات 1400 را رقم زد.

وی افزود: فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی، حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور بود و دهان خیلی ها در عرصه های بین المللی بسته شد.

در ادامه دکتر قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه افزود: تمام توطئه های دشمنان در منطقه با رواج تفکر بسیجی در کشور های منطقه نقش برآب شده است. وی خاطرنشان ساخت: اکنون با وجود اساتید و اندیشمندان بسیجی ثابت شده است که پروژه های غربی ضد اسلام محکوم به شکست است.

معاون غذا و دارو دانشگاه خاطر نشان ساخت: اکنون فلسفه غلط "دین مانع پیشرفت است " ریشه کن شده است و اساتید متدین و متعهدتر هستند و برای مردم و مملکت بیشتر تلاش می کنند. فراموش نکنیم که چه خدمات مهمی در این کشور انجام شده است و با وجود دشمنی ها و توطئه های زیادی که علیه کشور ما انجام می شود مسیر همچنان مسیر پیشرفت و اقتدار است.

در پایان جلسه دکتر رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اساتید بسیجی شاغل در معاونت غذا و دارو، آقایان دکتر قباد محمدی عضو هیات علمی دانشگاه و معاون غذا و دارو، دکتر مهدی مجرب عضو هیات علمی دانشگاه و مدیر نظارت بر دارو و دکتر کامبیز ورمیرا عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس مرکز تحقیقات روغن ها و چربیها تقدیر کرد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید