اخبار

اهداء 5 تخت بستری به بیمارستان معاون صحنه از طرف خیرین

اهداء 5 تخت بستری به بیمارستان معاون صحنه از طرف خیرین

مدیر نظارت بر تجهیزات پزشکی دانشگاه : پنج تخت بستری با متعلقات کامل از طرف خیرین به بیمارستان معاون صحنه اهداء شد.

دکتر تورج شیرزادیان گفت: این 5 تخت بستری از سوی پروفسور علی پور معتبد عضو هیأت علمی دانشگاه به بیمارستان معاون صحنه اهداء شد.

وی افزود: این استاد دانشگاه  بیش از این دو دستگاه دیالیز و بالغ بر 180میلیون تومان ماسک به دانشگاه اهداء نموده است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه خاطرنشان ساخت: اولویت بعدی ما ، تأمین دستگاه سونوگرافی مورد نیاز بیمارستان معاون صحنه است که انشاالله با حمایت های ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم غذا و دارو در اسرع وقت تهیه خواهد شد.

دکتر حسن رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در ادامه افزود: خوشبختانه با اقدامات خوب و به موقع معاونت غذا و دارو و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه در زمان کرونا مشکلات و کمبودهای این شبکه بهداشت و درمان برطرف شد. مخصوصاٌ‌ در زمینه اکسیژن بیماران ، که هیچگونه مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: در این مدت کوچکترین مشکلات در سریع ترین زمان ممکن ازسوی معاونت غذا و دارو و مدیریت تجهیزات پزشکی رفع می شد.

دکتر تیمور کمری رئیس بیمارستان معاون صحنه افزود: دانشگاه طی سالهای اخیر با دو چالش بزرگ مواجه بود. یکی زلزله سرپل ذهاب و دیگری شیوع بیماری کرونا که با درایت تیم مدیریتی دانشگاه این چالش ها به فرصت تبدیل شد و ما شاهد یکی از درخشان ترین دوره های دانشگاه بودیم. مخصوصا در زمینه تجهیزات پزشکی.

وی تصریح کرد: در این دوران ما شاهد ورود دستگاههای منحصر به فردی به بیمارستان ها بودیم، اگر مشکلی در ارائه خدمت نداشتیم در واقع از حمایت هایی بود که از سوی دانشگاه و مدیریت تجهیزات پزشکی از شهرستان ها می شد.

دکترکمری ادامه داد: یکی از بازوهای دانشگاه در امر تأمین نیازهای اساسی بیماران خیرین هستند که خوشبختانه در این دو برهه حساس کمک های شایان توجهی به بهداشت و درمان دانشگاه ارائه دادند.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید