اخبار

در نشست ستاد توزیع داروی استان از شرکت های پخش فرآورده های سلامت محور تقدیر شد

در نشست ستاد توزیع داروی استان از شرکت های پخش فرآورده های سلامت محور تقدیر شد

جلسه ستاد توزیع داروی استان که روز شنبه (16 اردیبهشت ) در معاونت غذا و دارو برگزار شد و طی. آن از برترین شرکت های پخش فرآورده های سلامت محور تقدیر شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کار شرکت هایی که تأمین نیازهای دارویی بیماران را بر تجارت دارو مقدم می دانند قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مهدی مجرب گفت: برخی از شرکت های پخش دارو با رایزنی سهمیه مازاد داروهای حیاتی را وارد استان کرده اند و با این کار موجب نجات جان بسیاری شده اند که بسیار پسندیده است.

وی بااشاره به لزوم وارد کردن موجودی انبار شرکت در سامانه TTAC افزود: متاسفانه به هر دلیل، برخی از شرکت ها موجودی انبار را به طور کامل وارد سامانه نمی کنند و این باعث مغایرت موجودی انبار با اطلاعات سامانه ttac می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه با تاکید بر اینکه اعلام نیاز یک بیمارستان در سامانه خرید نیمه متمرکز دارو به منزله نیاز بیماران آن مرکز است گفت: برخی از شرکت ها علی رغم اعلام نیاز از سوی بیمارستان متأسفانه اعلام موجودی نمی کنند که این امر باعث مشکلات جدی در روند درمان می شود.

در ادامه جلسه از شرکت پخش فرآورده های سلامت محور رازی به عنوان رتبه اول در ارزشیابی سال 1401، شرکت پخش فرآورده های سلامت محور اکسیر به عنوان رتبه دوم در ارزشیابی سال 1401، شرکت پخش فرآورده های سلامت محور هجرت به عنوان رتبه سوم ارزشیابی سالیانه 1401 ، شرکت پخش فرآورده های سلامت محور داروگستر نخبگان به خاطر انطباق موجودی داروها با سامانه TTAC و شرکت پخش فرآورده های سلامت محور مهبان دارو به خاطر حداکثر همکاری در جذب سهمیه مازاد داروهای حیاتی نسبت به سهمیه مصوب استانی تقدیر به عمل آمد.

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید