اخبار

با 20 آرایشگاه زنانه متخلف در کرمانشاه برخورد شد

با 20 آرایشگاه زنانه متخلف در کرمانشاه برخورد شد

  مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از برخورد با بیست سالن زیبایی بانوان متخلف در پاییز امسال خبر داد.

دکتر عطیه اسماعیل مانند در کارگروه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور که صبح امروز(سه شنبه 26دی ماه ) در سالن جلسات معاونت غذا و دارو و با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاههای ذی ربط برگزار شد گفت: در سه ماهه پاییز امسال پنجاه و نه مورد بازرسی از سالن های زیبایی و آرایشگاههای زنانه انجام شده است. 

وی افزود: از این بازرسی ها سی و هفت مورد بازرسی مستقل توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است. بیست و دو مورد هم به صورت گشت مشترک به همراه معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادگستری، تعزیرات حکومتی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و اتحادیه صنف مربوطه انجام شده است که متأسفانه بیست مورد از این بیست و دو مورد بازرسی منجر به کشف شده است.

دکتر اسماعیل مانند با اشاره به اینکه اغلب تخلفات مشاهده شده از نوع دخالت در امور پزشکی بوده است ادامه داد:‌ در این بازدیدها دویست و سی و هفت قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی (تقلبی، قاچاق و تاریخ گذشته) و انواع ویال های تزریقی، تونل نوری، میکرودرم و انواع دستگاه پاکسازی کشف و توقیف شد. 

مشاور رییس دانشگاه عمده این تخلفات را ناشی از عدم آگاهی عموم مردم دانست و افزود: اگر عموم مردم از مخاطرات برخی از اعمالی که توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می شود آگاه شوند قطعاً این تخلفات نیز کاهش می یابد.

۲۶ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید