اخبار

دومین نشست معاونین غذا و داروی کلان منطقه آمایشی ۳ کشور برگزار شد

دومین نشست معاونین غذا و داروی کلان منطقه آمایشی ۳ کشور برگزار شد
⚛️ دومین نشست معاونین غذا و داروی کلان منطقه آمایشی ۳ کشور با حضور دکتر مهدیزاده مدیرکل دفتر راهبری و پایش امور استان‌های سازمان غذا و دارو به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد .

💢دکتر عباس مهدیزاده مدیرکل دفتر راهبری و پایش امور استان‌های سازمان غذا و دارو:🔰

📌 اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در  دو سال گذشته در حوزه‌های مختلف غذا و دارو ارزشمند و قابل تقدیر است.

📌 این جلسات با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق و بررسی ظرفیت، توان و برنامه‌ریزی کاربردی است که منتج به نتایج خوبی در راستای ارتقا حوزه های مختلف معاونت های غذا و دارو دانشگاه ها و در نهایت خدمات رسانی مطلوب به مردم می باشد. 

📌 استان کرمانشاه از پتانسیل ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار است، تجربه‌های موفق این حوزه در ساماندهی محصولات، پایش، نظارت و سایر حوزه ها باید در نشست‌های کلان مناطق مطرح و مورد استفاده قرار گیرد.  

💢دکتر مجرب معاون غذا و دارو دانشگاه : 

🔸 از دکتر مهدیزاده مدیرکل دفتر راهبردی و پایش امور استان‌های های سازمان غذا و دارو و مدیران و معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه غرب کشور برای حضور در این جلسه هم‌اندیشی سپاسگزارم.

🔸برگزاری این نشست ها با حضور معاونین و مدیران سازمان با هدف تبادل ایده ها و  تدوین برنامه های مدون در پیشرفت حوزه های مختلف غذا و دارو و رفع مسائل و چالش های این حوزه بسیار راهگشا و اثر بخش خواهد بود .
 
🔸استان‌های قطب منطقه۳، از مسایل متعددی برخوردار هستند که نیازمند توجه ویژه است و امیدوارم با همفکری بتوانیم  راهکارهای خوبی در بخش های مختلف ارائه دهیم.

✅ گفتنی است در ادامه این جلسه کارگاه‌های تخصصی در جهت بیان مسائل و دغدغه‌ها  و ارائه راهکارهای لازم با حضور مدیران و معاونین غذا و دارو و مدیران سازمان غذا و داروی کشور به صورت وبیناری برگزار شد.
۱۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید