اخبار

برگزاری کنفرانش آموزشی معرفی داروهای جدید

برگزاری کنفرانش آموزشی معرفی داروهای جدید
در این برنامه آموزشی پزشکان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کرمانشاه با آخرین تغییرات فهرست دارویی ایران آشنا شدند.

 برنامه آموزشی تحت عنوان معرفی داروهای جدید فهرست دارویی ایران با همکاری واحد نظارت بر تجویز و مصرف دارو معاونت غذا و دارو  و مرکز بهداشت کرمانشاه در روزهای 17 و 18 دی ماه 1390 در سالن اجتماعات مرکز بهداشت واقع در خیابان نقلیه برگزار گردید. در این برنامه آموزشی پزشکان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کرمانشاه با آخرین تغییرات فهرست دارویی ایران آشنا شدند. در روز اول همایش آقای دکتر رضا تحویلیان معاون غذا و دارو بعد از افتتاح برنامه توسط دکتر نصیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه مطالبی را در مورد نظارتها و بررسیهای صورت گرفته در مورد داروهای تولید داخل و وارداتی و پیشرفتهای حاصله در زمینه تولید داروهای جدید برای شرکت کنندگان  ارائه نمودند. در این همایش که در دو روز متوالی برای دو گروه از پزشکان برگزار گردبد داروهای جدید و اشکال جدید دارویی فهرست دارویی ایران توسط دکتر رحیمی برای شرکت کنندگان معرفی گردیدند.

لازم به ذکر است در روز دوم همایش دکتر نیکبخت ضمن حضور در سالن اجتماعات مرکز بهداشت مطالبی را در مورد تجویز منطقی دارو و استفاده از داروهای جدید برای حاضرین بیان نمودند.

۱۹ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید