اخبار

نشست قطب پنجم دارویی کشور با حضور دکتر شیبانی معاون غذا و دارو وزارت بهداشت

نشست قطب پنجم دارویی کشور با حضور دکتر شیبانی معاون محترم غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر شعیبی مدیر امور استانها در معاونت غذا و دارو وزارت و دکتر نوری زاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین غذا و داروی دانشگاه های غرب کشور(ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه و همدان) به همراه مدیران واحدهای تابعه معاونت غذا و دارو هر دانشگاه در روز 25 آبان 88 در سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی کرمانشاه برگزار گردید.

 در این نشست یک روزه مسایل و مشکلات مطرحه در حوزه های غذا و دارو در چهار کارگروه تخصصی (غذا، دارو، آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و نظارت بر تجویز و مصرف دارو) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر شیبانی با اشاره به اینکه حل مشکلات دارویی از اولویتهای اصلی در بخش سلامت است، تاکید کردند که صدور دستورالعمل و بخشنامه ها از مرکز بدون مشورت با دانشگاههای استانهای مختلف اجرای آنها را بامشکل مواجه میکند و بایستی امکانات و  مسایل بومی و منطقه ای هر دانشگاه در نظر گرفته شود . ایشان از کارشناسان و مسئولین دانشگاههای قطب درخواست کردند تا در اصلاح و تدوین آیین نامه ها و دستورالعملهای مختلف با کارشناسان مرکز همکاری  نمایند.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مرکز قطب پنجم دارویی کشور میباشد.


 

۲۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۲:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید