اخبار

نشست پایش و برنامه ریزی هیأت رئیسه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین

نشست پایش و برنامه ریزی هیأت رئیسه  در شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین
دکتر کریم هدف از تشکیل جلسات هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستانها را بررسی چالش ها در بحث بهداشت و درمان ، حل مشکل و ارتقاء و تقویت شبکه ها عنوان کرد و افزود : با ادامه این روند قطعاً در دو سال آینده تک تک شهرستان های ما فارغ از مشکلات بهداشت و درمانی خواهند شد.

نشست پایش شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین  با حضور ریاست دانشگاه ، فرماندار و امام جمعه شهرستان هرسین در روز پنج شنبه هفتم خرداد ماه  در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هرسین برگزار گردید

در شروع نشست دکتر فرجی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین  گزارشی از وضعیت موجود و فعالیتهای صورت گرفته در سال 93 را ارائه کردند ، سپس گزارشهای پایش معاونتهای درمان، بهداشت ، غذا و دارو ،توسعه و منابع انسانی از عملکرد شبکه در سال 1393 ارائه گردید. 

جناب آقای محمدی فرماندار شهرستان هرسین بعد از استماع گزارش پایش هیات رئیسه دانشگاه ضمن تقدر از برنامه دکتر کریم در پایش شهرستانی  چنین اشاره کرد که : برنامه و حرکت دانشگاه علوم پزشکی باید الگوی مدیران استان شود.

حجت الاسلام باقری امام جمعه این شهرستان  نیز طرح تحول نظام سلامت را یکی از فعالیتهای مثبت دولت عنوان کرد و گفت : مردم باید از فعالیتها و کارهای مثبت دولت مخصوصا در بحث بهداشت و درمان با خبر شوند. وی همدلی را نکته بسیار مهمی دانست و افزود: تفاهم و پیگیری که در نهادهای شهرستان هرسین به خصوص در بخش بهداشت و درمان وجود دارد این شهرستان را به آرامش نسبی رسانده است.

حجت الاسلام باقری به تجویز و مصرف منطقی دارو در این شهرستان اشاره کرد و گفت : مجموعه بهداشت و درمان مخصوصا پزشکان  با فرهنگ سازی مناسب می توانند بسیار در این امر تاثیر گذار باشند تا از مصرف بی رویه دارو جلوگیری شود.

۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید