اخبار

کارگاه تدوین برنامه استراتژیک معاونت غذا و دارو برگزار شد

کارگاه تدوین برنامه استراتژیک معاونت غذا و دارو برگزار شد
دکتر بهزاد کرمی متین: معاونت غذا و دارو پتانسیل بالایی برای توسعه کیفی خدمات و استقرار استانداردها دارد

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت مدیران و کارشناسان ارشد خو کارگاه تدوین برنامه استراتژیک برگزار کرد. این کارگاه در روز یکشنبه 21 تیرماه  در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد.که تا تنظیم نهایی برنامه استراتژیک معاونت غذا و دارو این کارگاه هم به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

دکتر بهزاد کرمی متین دانشیار مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشکده بهداشت و مدرس این کارگاه در مورد لزوم برگزاری این کارگاه گفت: معاونت غذا و دارو دانشگاه قصد دارد با تدوین برنامه جامع و کاربردی گامهای پیش روی خود در زمینه توسعه خدمات، افزایش رضایت خدمت گیرندگان و پاسخگویی بموقع و همچنین تامین و نظارت بر سلامت در حوزه خدمات غذا و دارو را به نحو موثر بردارد. به همین دلیل افق های مهمی را پیش روی خود قرار داده که از آن جمله می توان به:

تدوین برنامه استراتژیک معاونت، استقرار ابزارها و مدل های مدیریت کیفیت و دستیابی به استانداردهای ملی و بین المللی در زمینه های مختلف خصوصا آزمایشگاه های نظارل و کنترل کیفیت غذا و دارو.

وی در  مورد  برگزاری این کارگاه افزود: معاونت غذا و دارو با برگزاری این کارگاه  و همزمان نگارش برنامه های عملیاتی منتج از استراتژی های حائز اولویت کار را آغاز کرده و امیدواریم در سه ماهه تابستان سالجاری برنامه ها تنظیم و جهت اجرا به واحدها ابلاغ شوند. 

وی  گفت: امیدواریم در ادامه مسیر توسعه ابزارهای ارتقاء کیفیت را در حوزه معاونت دنبال کنیم و به سمت استانداردسازی و اخذ گواهی نامه های مورد نیاز حرکت کنیم. 

21

 

 

 

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید