اخبار

مواد غذایی مشکل دار را سریعا شناسایی میکنیم

مواد غذایی مشکل دار را سریعا شناسایی میکنیم
مدیر آزمایشگاه نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برخورد ویژه با متخلفان حوزه تولید مواد غذایی در سطح استان خبر داد.
دکتر مجید محمودی اظهار داشت: آزمایشگاه معاونت غذا و داروی استان در غرب کشور بی نظیر بوده و هم اکنون امکان تست مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی وجود دارد و در آینده ای نزدیک امکان فعال شدن آزمایش دارو نیز فراهم می شود.

وی افزود: نظارت بر واحدهای تولیدی از طریق مختلف اعمال و در صورت مشاهده مورد تخلف اصلاح محصول باید صورت گیرد و در صورت اهمال از طریق کمیته های قانونی و مراجع قضایی پیگیری می شود.

مدیر آزمایشگاه غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه افزود: مردم اطمینان داشته باشندکه نظارت بر مواد غذایی همیشه از طریق آزمایشات لازم انجام می شود.

 وی بیان کرد: آزمایشگاه غذاو داروی دانشگاه علوم پزشکی مفتخر است که آزمایش روغن موجود در مواد غذایی را در سطح وسیع و به عنوان مرجع و قطب کشور انجام می دهد.

 دکتر محمودی در پایان بیان کرد: با متخلفان و قانون شکنان در امر عدم رعایت مسائل بهداشتی و استاندارد در تولید مواد غذایی برخورد و به مراجع قانونی معرفی می شوند.

۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید