اخبار

مراقب سلامت مسافران نوروزی هستیم

مراقب سلامت مسافران نوروزی هستیم
فرا رسیدن نوروز خرید انواع سوغات از سوی مسافرین نوروزی رونق میابد, از این رو در این روزها نظارت بر تولید مواد خوراکی ضرورت بیشتری دارد.

در راستای اهداف ارزشمند سازمان غذا ودارو و ارتقا الگوی مصرف مواد غذایی، و به منظور تامین سلامت نان برنجی کاک -نان خرمایی- و نان شکری  ، جلسه آموزشی توجیهی با حضور کلیه مسئولین فنی و متصدیان نان برنجی پزان سطح شهرستان در محل سالن اجتماعات معاونت غذا ودارو  برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا دکتر شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی, آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو کرمانشاه در خصوص بهداشت مواد غذایی و مخاطرات مربوط به واحدهای تولید نان برنجی و گشت های مشترک با سایر ارگانهای مرتبط در خصوص کنترل بهداشت مواد این محصول و  عدم استفاده از رنگ های مصنوعی و استفاده از خمیر خرما دارای پروانه بهداشتی معتبر بهداشت فردی و محیط - نقش متصدیان و مسئولین فنی  در تامین سلامت این فراورده، و انتظارات اداره نظارت بر مواد غذایی  از متصدیان و مسئولین فنی توضیحاتی ارائه داد .

در ادامه جلسه مهندس لاله مظفری در خصوص الزام چاپ نشانگر رنگی تغذیه ای روی بسته تجاری محصول از فروردین 95 مطالبی را عنوان کرد .


2
2


۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید