اخبار

جلسه توجیهی آموزشگاه های آرایش و گریم بانوان برگزار شد

جلسه توجیهی آموزشگاه های آرایش و گریم بانوان برگزار شد
جلسه توجیهی جلسه توجیهی آموزشگاه های آرایش بانوان در خصوص لوازم آرایشی و بهداشتی و برچسب اصالت و سلامت امروز چهارشنبه 26 خرداد در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

رئیس واحد بازرسی ویژه و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محمور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی دوسالی که وارد مقوله نظارت بر آرایشگاه ها شدیم با مشکلات عدیده ای روبرو شدیم. که در مجموع به یک مشکل واحد میرسیم و آن کمبود بحث آموزش به این صنف است.

دکتر کیومرث رحیمی بااشاره به اینکه مواد آرایشی ناسالم مستقیما سلامت مردم را هدف قرار می دهد افزود: با توجه به اینکه پوست بدن انسان بسیار حساس است و در واقع یک لایه محافظ برای کل بدن محسوب می شود و مواد آرایشی مستقیما با آن در تماس قرار می گیرد حفظ بهداشت و استفاده از مواد اصل و سالم برای آرایش بسیار ضروری است.

دکتر رحیمی گفت: ما بسیار شاهد آن بوده ایم که یک کالای تقلبی را از لحاظ ظاهری دقیقا مطابق با اصل آن ساخته و با قیمت پایین تر وارد بازار کرده اند در حالی که ما نمیدانیم که از چه موادی در آن استفاده شده است.

وی در پایان از مسئولین آموزشگاه های گریم و آرایش بانوان خواست در مباحث آموزشی خود به هنرجویان مسائل بهداشتی و شناخت و استفاده از مواد سالم و اصل و توجه به برچسب اصالت و سلامت را نیز مورد توجه قرار دهند.

 

 

 

۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید