اخبار

صرفه جویی ده میلیاردی با اجرای طرح خرید نیمه متمرکز دارو در کرمانشاه

صرفه جویی ده میلیاردی با اجرای طرح خرید نیمه متمرکز دارو در کرمانشاه

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: اجرای طرح خرید نیمه متمرکز دارو در شهر کرمانشاه طرحی بسیار موفق است و دستاوردهای بزرگی را از نظر مالی و خدمات دارویی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ارمغان آورده است.

دکتر امید عبدی  در اولین همایش ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد که در روز دوشنبه بیست و دوم آذر ماه در آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو برگزار شد گفت: این طرح که با شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل، با تأیید وزارت بهداشت و هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با هدف حمایت از تولیدات داخلی و نیز مبارزه با فساد مالی و صرف جویی در بیت المال آغاز به کار کرد که در سال 95 موجب شد حدود 10 میلیارد تومان در بودجه بیت المال صرفه جویی به عمل آید.

وی گفت: متاسفانه برخی از دستگاههای نظارتی با نظرات غیر کارشناسی از سوی کارشناسانی که هیچگونه تخصص و آگاهی در زمینه دارو و درمان ندارند سعی دارند روند بسیار شفاف و اثربخش این طرح را زیر سؤال ببرند.

دکتر عبدی بااشاره به اینکه تغییر نیازمند خلاقیت و نوآوری و جسارت است افزود: همواره نوآوری با مخالفت عده ای مواجه میشود. بهتر است اینگونه افراد به جای سنگ اندازی با مطالعه دقیق آثار و نتایج این طرح به ثمرات مثبت آن برای مردم و دانشگاه علوم پزشکی توجه نمایند.
۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید