اخبار

انجام بیش از 25 هزار خدمت طی 3 ماه در کلینیک شهید دکتر فتاحی

انجام بیش از 25 هزار خدمت طی 3 ماه در کلینیک شهید دکتر فتاحی

 

مدیر کلینیک شهید دکتر محمدرضا فتاحی از انجام بیش از 25 هزار خدمت و ویزیت  از ابتدای راه اندازی تاکنون در این کلینیک خبر داد و گفت: از ابتدای راه اندازی این کلینیک تاکنون (به مدت 3 ماه) 25 هزار و 254 مورد خدمت و ویزیت به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

دکتر علی محمدی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 37 نفر از اعضاء هیئت علمی متخصص و فوق تخصص در رشته های داخلی ، جراحی ، قلب ، عفونی ، غدد و متابولیسم ، نورولوژی ، نوروسرجری ، ارتوپدی ، روانپزشکی ، روماتولوژی ، زنان و زایمان ، مامایی و آنکولوژی در این کلینیک مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: در این کلینیک علاوه بر خدمات ویزیت تخصصی و فوق تخصصی ، اقدامات تشخیصی و درمانی شامل: اکو کاردیوگرافی ، اکوکاردیوگرافی مری ، پروگرام پیس میکر ، هولتر مانیتورینگ ، تست ورزش ، نوار قلب ، نوار مغز ، جراحی های کوچک ، گچ گیری و پانسمان و کشیدن بخیه و مشاوره در دوشیفت صبح عصر نیز انجام می شود.

دکتر محمدی با بیان اینکه این کلینیک ویژه  با زمینی به مساحت 2330 متر مربع و اعتبار عمرانی بالغ بر 22 میلیارد ریال در چهار طبقه در قالب اجتماعی از 6 کلینیک کوچک با61 اتاق احداث شده است گفت: سلامتکده طب سنتی ایرانی ، آندوسکوپی و کولونوسکپی ، شیمی درمانی با شش تخت فعال ، مطب پزشکان متخصص، 2 اتاق پروسیجر ، کلینیک پرستاری و نماز خانه از جمله واحدهای آن است.

مدیر کلینیک شهید دکتر  فتاحی در خصوص سیستم نوبت دهی گفت: علاوه بر سیستم نوبت دهی پیامکی و اینترنتی پذیرش بیمار در هر طبقه با استفاده از سیستم نوبت دهی و پذیرش پرداخت الکترونیکی در راستای ارتقای طرح تکریم ارباب رجوع راه اندازی شده است.

دکتر محمدی افزود:خانواده های معزز شهدا، جانبازان ، بیماران بالای 65 سال ، مادران باردار، بیماران خاص و مبتلایان به بیماری های بدخیم جهت دریافت خدمات نیازی به اخذ نوبت ندارند.

وی همچنین از تلاش برای  راه اندازی واحدهای طب سنتی ، فیزیوتراپی و تغذیه در این کلینیک نیز خبر داد.

 

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید