اخبار

نظارت 10 تیم بازرسی بر واحدهای تولید مواد خوراکی و آشامیدنی در ایام نوروز

نظارت 10 تیم بازرسی بر واحدهای تولید مواد خوراکی و آشامیدنی در ایام نوروز

مدیر نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی 10تیم بازرسی برای نظارت بر واحدهای تولیدی مواد خوراکی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی در ایام نوروز خبر داد.

دکتر شهریار مستوفی  در مصاحبه با روابط عمومی معاونت غذا و دارو گفت: در ایام نوروز 10 اکیپ بازرسی متشکل از کارشناسان نظارت بر مواد غذایی بر واحدهای تولیدی و واحدهای کارگاهی دارای پروانه بهداشتی در حوزه مواد خوراکی، آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی نظارت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: همراهی و همکاری ما با کارشناسان معاونت بهداشتی که نظارت و کنترل سطح عرضه را برعهده دارند در این ایام بیشتر شده و با جدیت دنبال خواهد شد.

دکتر مستوفی افزود: در سطح شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها نیز کارشناسان نظارت بر مواد غذایی آماده هستند که نظارت لازم و کافی را در این خصوص  اعمال کنند.

وی به سفرهای نوروزی به استان کرمانشاه  اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه در ایام نوروز عرضه سوغات خوراکی کرمانشاه از قبیل نان برنجی ، کاک، نان خرمایی و روغن حیوانی بسته بندی شده رونق بسیار زیادی  دارد، تمهیدات لازم برای نظارت بیشتر بر واحدهای دارای شناسه بهداشتی تولید این محصولات در نظر گرفته شده است.

وی در افزود: همچنین در هنگام خرید این محصولات و هرگونه فرآورده خوراکی به تاریخ تولید و انقضاء، شماره پروانه بهداشتی و سیب سلامت و نیز شرایط نگهداری آن محصول  در مکان عرضه توجه شود. و در هنگام خرید کالاهای سلامت محور وارداتی مخصوصاً اقلام آرایشی و بهداشتی خارجی به برچسب اصالت و سلامت کالا دقت لازم به عمل آید.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو عنوان کرد: هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محصولات موضوع را با شماره تلفن 37106232 واحد شکایات  مدیریت نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا ودارو در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید