اخبار

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور معرفی شد

تکریم و معارفه ، کنگاور
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در مراسمی با حضور دکتر شکیبا ، فرماندار و روسای سایر ادارات امروز چهارشنبه معرفی شد.

روابط عمومی:مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت شهرستان کنگاور با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ،دکتر خیراله خزایی فرماندار شهرستان،حجت السلام لروند امام جمعه شهرستان ، بخشدار شهرستان، شورای شهر ،مدیران دیگر ادارات و تعدادی از مسئولین واحدهای ستادی شبکه ، مرکز بهداشت و بیمارستان  برگزار شد.

◀️دکتر خزایی فرماندار کنگاور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت دکتر داریوش خزایی گفت توجه به حوزه بهداشت و درمان اولویت اساسی دارد زیرا همه خانواده ها با آن در ارتباط هستند وی همچنین افزود دولت تدبیر و امید از ابتدای حضور بحث نظام سلامت را مورد توجه قرار داده است و خوشحالیم که هم اکنون در دور افتاده ترین روستاها نیز خدمات بهداشتی درمانی ارائه می شود.

◀️ دکتر داریوش خزایی  مدیریت قبلی شبکه بهداشت با تقدیر و تشکر از مدعوین محترم، گزارش عملکرد خود در طی 3سال فعالیت مدیریت خود در شبکه شهرستان بیان فرمود و افزودند در بحث سامانه سیب رتبه اول را در استان داشته ایم و در حوزه تجهیزات پزشکی، عمرانی و پروژه ها اقدامات خوبی صورت گرفته است و همچنین واگذاری داروخانه ها به بخش خصوصی، صرفه جویی ماهیانه 500 متر مکعب آب، اصلاح الگوی مصرف سیستم های گرمایشی و سرمایشی و فعال کردن اتوماسیون اداری از دیگر اقدامات خوب این شبکه بوده است.

 ◀️دکتر حسین امیری  مدیریت جدید شبکه بهداشت شهرستان ضمن تقدیر و خیر مقدم از حضور معاونت بهداشتی و مسئولین ادارات، برنامه های آتی خود را در پیشرفت سطح سلامت شهرستان بیان نمود و از زحمات دکتر خزایی و پرسنل این شبکه تقدیر و تشکر نمود و اظهار  امیدواری کرد که با همکاری همیشگی  آنان بتوانیم گام های خوب و موثری در پیشرفت وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان برداریم.

◀️ دکتر شکیبا در این مراسم گفت : سیستم بهداشت و درمان را از هم جدا نمی دانیم و تلاش بیشتر در جهت ارتقا سطح بهداشت و درمان مردم  در کنار همدیگر را وظیفه خود می دانیم.

در پایان به رسم یادبود و تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده دکتر خزایی هدایایی از طرف پرسنل اهدا شد و در ادامه نیز ابلاغ سرپرست شبکه بهداشت شهرستان توسط دکتر شکیبا تقدیم دکتر حسین امیری گردید.

معارفه

معارفه
معارفه
معارفه
معارفه
معارفه
معارفه

۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید